Nikdy se nezastavit - ani v 5 ráno na letišti v Řecku | Kréta část 1

21. července 2016 v 10:52 | Yban |  Kréta 2016
Rozhodl jsem se, že Vám popíšu mojí dovolenou snů na Krétě a doplním vlastními fotkami. Nevím kolik to bude mít dílů, ale já jsem tam byl 9 dní. Dnes se možná trochu přicucnu k téma týdne, ale což.

Vše začalo samozřejmě cestou do letiště Václava Havla. Ještě týden předtím jsem uvažoval - jet tam autem a nechat ho v parkingu nebo si objednat taxíka? Taxi se zdálo levnější, takže jsem zvolil tuto variantu. Ale měli jste vidět obličej řidičky, která v 0:25 přijela před náš dům...

Hned po odbavení jsem šel přes malinkou kontrolu, však to znáte, pásek, hodinky atd. musíte dát do boxíku. Vše bez problémů, až na to, že jsem si málem zapomněl hodinky. No, v 0:40 jsem se zrovna dobře neměl. Kávička zakoupená v automatu u Gatu vše napravila a začali jsme čekat. Juchů, mám místo u okna!

Tento názor jsem změnil, poté co jsme se natěsnali do letadla a vzlétli. Když potřebujete na toaletu, musíte požádat člověka vedle Vás, aby se postavil. Ten požádá člověka vedle něho, který mohl třeba spát. Jdete tedy na toaletu, která je obsazená, tím pádem jdete na tu druhou úplně vzadu letadla. A když se chcete vrátit na sedadlo, musíte zase prosit. Navíc po celou dobu letu bylo moje okno směrem ke Slunci, takže jsem skoro nic neviděl. Letěli jsme dlouhých 2375 km, to bylo přibližně 2 a půl hodiny.

Přistáli jsme do letiště v Hanii... Nějaká žena na nás něco řecky zařvala do mikrofonu a celé letadlo nerozumějících lidí (mimochodem už při čekání na zavazadla) tam stálo u pásu a snažilo se rozpoznat, jestli je na minimum 15 let staré televizi napsané Praha anebo Gdaňsk. Kufry tam byly jen tak ledabyle naházené a pokáždé se bouchly o takový železný výstupek. Jeden kufr dokonce z pásu upadl. Při východu si nás ani neproklepli, nic po nás nechtěli.

Ale oficiálně jsme byly na ostrově Kréta. Nastoupili jsme do autobusu a jeli 75 km v noci po horským serpentýnám... Ani kinedryl nic nezmohl, ale já to naštěstí zadržel. Dorazili jsme do Paleohory, kde nás uvítál roystřílený kulometem nápis v řečtině.

Po krátkém zabydlení jsem se šel hned koupat, moře mělo kolem 25 stupňů a jinak teplota vzduchu byla 35. Večer v Paleohoře, to je to nejlepší - sedíte si v restauraci na ulici, která je večer uzavřená pro auta a díváte se na moře. Byla tu snad miliarda koček, dokonce se mi jednu povedlo vyfotit, když se nehýbala. Sláva! Kočky se narady fotí... Tu fotku sem bohužel nedám, ale nějaké ostatní přihodím.

Když vyjdete na hlavní ulici, je tam snad 20 televizí a pláten zobrazujicích EURO 2016... Řvalo se až do půlnoci. Dokonce se dívím, že jsem na nic ten den nezapomněl.

Fotky z tohoto dne budou, ale dnes ještě ne.

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 ČAPILO ČAPILO | Web | 21. července 2016 v 11:38 | Reagovat

Dobrý den. Jsem mutant z planety Sheredos. Jsem zoufalý kus hovna, který nikdy nic nedokázal, nikdy neměl kamarády, ani holku. Jsem ten nejpanicovatější panic ze všech paniců. Potřebuji, aby se někdo podíval na mé stránky. Abych měl alespoň nějakou návštěvnost a abych si připadal, jako že jsem alespoň něco v tom svém životě dokázal. Pokud mi někdo v komentáři polituje moji těžkou situaci, tak tím lépe!
Sice je to reklama, ale alespoň jsem upřímnej ne? A to se cení! Taky bych mohl předstírat, že ve skutečnosti chci jen okomentovat nějaký článek a pak někam "nenápadně" podstrčit odkaz na svůj blogís.

2 Yban Yban | 21. července 2016 v 16:45 | Reagovat

[1]: Reklamu jdi dělat na jiné blogy, na můj ne. Jen taková rada. Napiš si sám téma týdne, a třeba na ten tvůj blog někdo přijde. Skoro všichni moji čtenáři mě přes téma týdne objevili. A to, že se polituješ v komentáři možná někoho nachytá, ale věř mi, takhle na ten tvůj blog moc lidí nepřijde.

3 Daisy Daisy | Web | 7. srpna 2016 v 10:36 | Reagovat

Já jsem také cestou tam byla u okna a mamča a ségra vedle, takže s chozením na WC nebyl problém, jenže mám panický strach z létání, tak jsem myslím ani nebyla. To až cestou zpátky a zrovna byla taková turbulence, že jsem byla ráda, že jsem byla akorát na to záchodě (fakt jsem se pos*ala strachy :D)

4 SergiooS SergiooS | E-mail | 16. ledna 2017 v 20:14 | Reagovat

I found this page on 19th place in google's search results. You need some search engine optimization. Many webmasters think that seo is dead in 2017, but it's not true. There is sneaky method to reach google's top 5 that not many people know. Simply search for:  pandatsor's tools

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.